dagen var såhääär

svenska - lite so/svenska-redovisning
tyska - mattias är ond, vissa vet varför haha :(
matte - buhu för matte, det suger
lunch - pluggade no
no - redovisning, gick la helt okej
musik - tråkigaste lektionen nånsin!

efter skolan tog jag bussen till alströmer och träffade albin, nea, elin, linn och emil! :) snackade ett tag sen skulle albin hem och vi andra drog in till stan och till donken och tjockade oss, hehe (a' efter ngn timme eller så skulle alla hem och ah, haha tack för dagen eller timmarna eller ah! under kvällen har jag bara suttit här och nördat mig, snackat i telefon med min sötnos *: och nu håller jag på att packa, åker till mormor & morfar imorgon och stannar tills på måndag. Nu måste jag fortsätta att packa och sen ska jag lägga mig, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: lineja.

jag tycker du kan ta bussen hem tidigare :(

för jag vill vara med dig på lovet massa :(<3

2010-04-02 @ 14:09:02
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0