dagens planer

halluee, är lite stressad just nu för igår kväll gjorde jag upp en liten tidsplan för mig själv som skulle ske idag eller hur man ska sägaa. Men den sprack direkt, vaknade en halvtimme senare än planerat så ligger en halvtimma efter haha men hoppas jag hinner med allt ändå! det gör jag nog, för som det ser ut nu så har inte min jacka kommit så kan ju inte hämta den. Dumma den, den skulle komma denhär veckan juu :(

men iaf, nu alldeles straxx ska jag klä på mig, fixa mig och packa lite. Ska ta tvåtåget till gbg och sen där ta ett tag till min älskliing. Ska stanna där hela helgen och detblir bästbäst, saknar honom nästan lite för mycket nu! :( skulle ju vara trevligt om ngn hade lust att vara social på sms från typ två till halv fem! (y' men nu kollade jag på klockan och insåg att jag har jäävligt bråttom, så måste skynda mig nu. Hörs på söndag, pusss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0