femte april

kom hem för typ två timmar sen eller ngt. Har varit hos mormor & morfar hela helgen och det har varit nisnis (y' igår hade jag en heldag på nordens ark med mamma, pappa, jonatan, moster, hennes kille, kusin och min andra moster. Hehu, det var mysiigt och resten av dagen tjockade jag med godis, kakor och bullar och allt vad det var.. :(
well, jag skyller på att det är påsk, därför jag tjockat mig så mycket. Jag kommer spendera mycket tid på gymmet dom närmaste dagarna haha o: eller ah, efter allt jävla plugg jag ska göra :(

idag åkte vi från mormor & morfar vid halv tolv eller ngt, efter drygt en halvtimme så får vi punktering på ett utav bakdäcken såå mamma fixade det och jag frös haha. Sen åkte vi vidare och stannade i trollhättan och kollade lite i affärer. Sen gick vi till max och åt mat (ännu mer tjockismat..) och sen åkte vi hem till alingsås. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och plugga lite matte, duktig jag är som pluggar yesyes :D puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0