femtonde april.

hejhej :) har varit hemma i lite mer än en timme nu och ah, ska alldeles jättestraxx sätta mig och kolla igenom matteboken eftersom jag har nationella i matte imorgon - är fan rädd. men jag hoppas verkligen att jag klarar det! hade ju tyska nationella idag, eller läsförståelsen. Det gick heelt okej, ibland var det skitsvårt men ibland värsta lätt. Tror  och hoppas inte jag kommer sänka mig iaf, min lärare sa att det inte påverkade betygen huuuur mycket som helst iaf (y'

btw, bloggade inte igår för att jag inte orkade eller ngt. Meeen, måste säga att jag var jätteduktig och tränade igår! :D hehu, men nu måste jag börja plugga matte. PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0