FREDAGSMYS

ääntligen fredag! veckan har faktiskt gått värsta fort och ah, det är la bra! :D imorse hade vi två nationella i matte, första delen var ganska så lätt - eller iaf g-frågorna. Sen andra provet var en typ lång uppgift som hade a, b och c frågor eller hur man ska säga. Och c var heelt cp! skrev inte klart den..meeen, a och b tror jag gick bra. På första delen fick jag alla rätt på alla g-frågor! sjukt glad för det! oooch det var min lärare också (a'

skulle egentligen leka med elin idag men den prutten hade glömt att hon skulle stå i cafét på potatiscupen så om någon ser henne där kan ni ju hälsa att jag är lite ledsen i ögat på henne.. :( hehu, skoiaaa men saknar henne! efter skolan så åkte jag med emeli och hennes pappa till biblioteket och lånade en bok till hennes syster och sen tog jag bussen hem! :D tack emeli för att jag fick låna ditt busskoort *: ♥ ikväll blir det bara mys med familjen, tacos strax och det är mummaa!

tre månader med miiiin philip idag,
han är bäst, bara så alla vet.
älskar dig mest♥

Kommentarer
Postat av: memelii

varsegooda, och grattiiis till er :d<3

2010-04-16 @ 17:57:10
URL: http://memelii.blogg.se/
Postat av: lineja.

tilda, du behöver inte ljuga och säga att du fick alla rätt osv.

vi gillat dig ändå :)



och grattis :D

fan va fort det har gått :D<3

2010-04-16 @ 21:31:02
URL: http://randomlinnea.blogg.se/
Postat av: tildaa

emeli - hehu, tack sötiiis :D<3

nea - men haha, jag ljuger inte! :( taaack, erkänn det har det :o <3

2010-04-16 @ 22:00:26
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0