helgen :)

halluue, igår var jag först med nea. Vi kollade lite på potatiscupen på alströmer och sen åkte vi till nolhaga och träffade elin, maria, albin och andra nice folk :) stannade där hela dagen och ah, det var kul :) Har inte träffat så många utav dom på ett tag så dom var mycket saknade kan man ju sägaa. På kvällen var jag social med mikn kära familj, mormor och morfar kom hit igår och nu sitter morfar och sover i soffan brevid mig, haha han är söt!

jag ska alldeles straxx hoppa in i duschen och senare idag ska jag åka till gbg, ska träffa min älskling en stuund. Bäääst, saknar honom ju :( för övrigt så är jag sur på H&M för min jacka kommer ju aldrig! beställde den för snart tre veckor sen och dom är onda om den inte kommer på måndag :( dååå kan man kanske klaga? ;s får se vad jag gör, hehu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0