hissar & dissar

nuuuu ska jag börja med hiss och diss bara för att jag känner för det, mohaha! =D kommer dock inte göra det en gång i veckan eller så utan bara när jag känner för det ;dd


Solen!
solen tittar fram oftare och oftare nu och det är uunderbart! man kan vara ute mer och man börjar längta mer och mer till sommaren, tänk när det är typ aaasvarmt ute och man bara kan gå runt i shorts och linne, åh läntar så sjuukt! pluus sommarlov, denna sommaren kommmer bli bääääst!
 

Cheddarmjukost, typ.
assåååå, jag bara älskar den! haha :o man kan verkligen ha den till allting, eller ah, på alla sorters mackor och kan dricka vad som helst till osvosv. Dom som inte testat den borde göra det, hehu puss på den! (a'
(klicka för att förstoraa)




H&M
beställde ju min jacka från h&m för exakt tre veckor sen idag ;o aja, då stog det att den skulle komma vecka 14, men det gjorde den inte. Sen stog det att den skulle komma i mitten utav april (när är det? -.-) och nu står det att den ska komma vecka 17?!? ASSÅ, JAG FÅR DAMP! går runt utan jacka nu för jag väägrar ha den från förra våren och tänker knappast gå runt med min tjcka vinterjacka. Men jag vet inte, får det ta så lång tid för en jacka att levereras? sen när dom ändrar datumen (om man kan skriva så? - vi säger det) då den ska komma också? äh, jag vet inte, kan man klaga tro? hehuhe. vad tycker ni? :(

Lågt blodtryck.
om det är någon mer än jag som har lågt blodtryck så tror jag att den fattar hur jobbigt det kan vara ibland. Så fort man får liiite för lite sömn så blir man huuur yr som helst och det känns som om man ska svimma så fort man rör lite på sig. Samma är det om man reser sig upp när man legat ner (behöver inte ens resa mig fort..) så känner man hur det snurrar runt i hela huvudet och det kännd typ som om huvet ska ramla av o: Och inga tabletter hjälper, åh det suger verkligen. Missat för många skoldagar pågrund av mitt dumma blodtryck </3


Kommentarer
Postat av: alicia.

hm är bäst, men ah :d

bajs på ditt blodtryck sak :(( <3

2010-04-20 @ 18:52:04
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: Mother, Married & Twenty

jag har också problem med dåligt blodtryck, det är skitjobbigt! Har du testat att dricka tex kaffe eller blutsaft (tror det heter så) ? För det brukar hjälpa för mig i alla fall:)

2010-04-21 @ 14:40:43
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du NU har fått din jacka! :)



Stockholmare ska vara värre. Har högt blodtryck. Jag är inte 18 men inte heller 48, så läkare tyckte jag var för ung egentligen. Men nu är det faktiskt på tok för många “yngre” som har högt blodtryck. Tar medicin som ska vara relativt ofarlig. Men medicinen gör en ganska känslokall (blir

nästan aldrig arg, ledsen eller upprörd). Läkarna säger tassar bort ifrån kaffe, röka, sprit, salt det höjer och mycket motion (Jag lyder sådääär, men medicin fungerar). För att sänka har också smått opålitliga tips givits som att äta bananer, nöter och sharon/Persimon. Som barn hade jag däremot falsk krupp såpass att jag lyckades med det nästan omöjliga att få gå om 1:a klass med anledning av för hög frånvaro.

2011-03-17 @ 16:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0