tralalaaa'

har typ iiinget att göra! .__. sitter och väntar på att philip ska komma hit, hehu *: idag har jag varit i skolan, det var tråkigt, slöjden gick inte bra alls men på matten gjorde jag och alicia en låt, haha! (h' hade typ halva no-lektionen för sen skulle vi till stan och kolla jazz! haha, dom var faktiskt bättre än vad jag trodde men inte sååå bra ;dd hehu, slutade lite innan två och då drog jag och annie till gymet och var där till halv fyra eller ngt - vi är biffar. Well, jag ska nog spela lite worms nu innan min älskling kommer, hahah det är faktiskt kul! PUSSHAJ!♥

Kommentarer
Postat av: alicia.

haha vi är bäst ? :d

2010-04-24 @ 14:11:18
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0