bara för att

DIG
1. hur lång är du? - typ 170 tror jag
2. vad vill du bli när du bli stor? - jobba med baaaarn!
3. jobb? - va?
4. har du långt hår? - jauu
5. vilken hårfärg har du? - blond
6. sminkar du dig? - oftast, men har inte haft smink sen i torsdags ;dd
7. har du haft sex senaste månaden? - mitt privatliv jöö
8. hur många personer bevakar du på bdb? - dom jag är vän med :)
9. vilken deo använder du? - rexona
10. vad har du för färg på dina underkläder? - just nu vita


FAMILJEN
1. bor dina föräldrar ihop? - yes
2. vem är bäst, mamma eller pappa? - ibland mamma, ibland pappa haha (a'
3. hur många syskon har du? - en bror
4. vad är det senaste du sa till din mamma? - näe, godnatt
5. vilken mat lagade din pappa senast? - spaghetti & köttfärssås (y'
6. hur många ställen har du bott på? - tre
7. vem i din familj stör du dig mest på? - pappiii, heheu
8. vilken familjemedlem är snällast? - jonatan (men inte alltid)
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - häromdagen, kollade tv HAHA!
10. hur gammal är din mamma? - 42 tror jag
11. hur gammal är din pappa? - 43 tror jag


KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn? - nea, elin, alicia, emeli, emma, maria m.fl.
2. när var du senast med nån kompis? - torsdags .__.
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? - emeli tror jag
4. har du kysst nån kompis? - alla, gör det hela tiden :)
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - jauu
6. vem har du varit kompis med längst? - jennifer tror jag (:
7. vem känner dig bäst? - nea, elin, emma, alicia tyyyp
8. längsta tid du varit osams med en kompis? - inte så länge
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? - tror inte det ;d
10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - näe


KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - leggings, linne och kofta :)
2. har du bytt om idag? - jaa?
3. favorittröja? - många!
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? - inget? naken såklart! haha, skoja men venne :)
5. har du gett bort kläder nån gång? - ja
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? - haha, jaa
7. har du handlat kläder genom internet? - yesyes
9. fulaste plagget andra könet kan ha? - kamoflagesaker x(
10. vad använder du för skor? - vanliga, haha?


VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - jadå
2. vågar du klä dig annorlunda? - ja, fast det gör jag inte :) 
3. vågar du vara dig själv? - ja
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - ja, men jag vill inte
5. vågar du visa dig utan smink? jauu
6. vågar du pierca dej? - ja, men jag får inte -.-
7. vågar du dig på utmaningar? - beror pååå
8. vågar du ha sex på offentlig plats? - haha vet inte faktiskt :)
9. vågar du vara omogen? - haha, kklart!
10. vågar du äta småkryp? - euw, nej?


SKOLAN:
1. vad heter din skola? - östlyckeskolan
2. vad heter din favorit lärare? - måste vara kent :)
3. vad är ditt favoritämne? - svenska kanskäää
4. snyggaste läraren på skolan? - haha, finns ju ingen ? :(
5. har du bra betyg? - njää, kunde varit bättre
6. tråkigaste ämnet? - haha, allt :)
7. har du skolkat mycket? - nejshh
8. har du fuskat på prov? - näää (a'
9. hur tar du dig till skolan? - buss
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - nope


RANDOM:
1. vet du vem FATO är? - nej, borde jag det?
2. när tuggade du tuggummi senast? - häromdagen
3. när var du på semester senast? - 26 dec - 3 jan :)
4. vilken färg är det på din tandborste? - har två, en lila och en rosaa
5. är ditt hår tråkigt? - ganska :D
6. vad har du för påslakan just nu? - rött ba
7. när såg någon dig naken senast? - haha, deruuu
8. hur ofta duschar du? - varannandag, annars sliter man på håret :)
9. gillar du BUBBEL ROLLER? - yesyes
10. när ska du gå och lägga dig? - inte än på ett tag :)


Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg :) vad gör du då?:)

2010-04-07 @ 13:03:00
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: alicia.

jag läste igenom allt (h'

hah men jag älskar dig :)(L).

2010-04-09 @ 10:00:16
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0