lördagsöndag

igår var jag aasduktig och cyklade runt på visingsö aaslänge i kylan med en asläskig cykel (y' dessutom så blåste det massa mycket så frös typ ihjäl också .__. plus att jag höll på dö av rädsla när jag gick i trappor som var jättebranta, assmala och så var det kolsvart runt omkring så man inte såg vart man satte fötterna. Och inte nog med det, haha så var det typ tjugo cm mellan varje trappsteg o: trodde jag skulle dö HAHA :(

efter vi hade varit på ön så åkte vi till gränna <3<3 köpte polkagrisar och jag var glad igen, maha. Kom till alingsås halv åtta eller ngt, var hemma och åt och tog det lugnt en stund. Sen tog jag niobussen till stan och drog hem till alicia och sov där med henne, emeli och jimmie. Det var niiis (y'

jag kom hem för inte så jättelänge sen, ska fixa mig lite och så ska jag äta, sen åker jag ner till stan och träffar john och antagligen lite mera folk :) kommer hem ikväll men vet iicke när, helgen har varit helt okej pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0