mammas muffins ♥

kan ju säga såhär; mitt hår var platt i max en minut när jag gick utanför dörren, det började ju regna huuur mycket som helst så innan jag satt på bussen var jag genomblöt! sen skulle jag ju stå och vänta på den andra bussen nere i stan också så när jag kom till färgengården var jag jättemysigt blöt osv :) och mitt hår var ju lockigt resten utav dagen - fiiint!

dagen idag var heeelt okej, dock jävligt lång. Kom liksom hem vid fem eller ngt, så nu är jag jättejättetrött! om typ en timme kommer alicia hit och vi ska snacka lite osv, fram tills dess ska jag väl försöka hålla mig vaken så att jag inte somnar för då kommer jag absolut inte somna ikväll sen.. :( mammas goda muffins räddar min dag idagför jag har ju inte ätit ngt annat onyttingt idag, "för det har jag ju inte"


dålig bild utav mitt vääldigt fina armband jag gjorde idag,
det står "vildatilda" på't, hehu (y'

Kommentarer
Postat av: linda

Hejsan! Jag har en fråga...



Har du några bra tips på filmer för mysiga hemmakvällar? :)



härlig blogg ju, älskar ditt bloggnamn! :D

2010-08-11 @ 10:34:04
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0