17 december

hallue, tänkte ju att jag skulle gå till skolan idag men igår kväll kom min feber tillbaka och mamma tyckte att jag skulle stanna hemma idag också.. så jag hoppas verkligen att jag kan göra provet som är idag innan jul annars blir det ju asjobbigt -.-
sitter och funderar på om jag ska orka pallra mig ner till stan vid sex, det är julfest/avslutning för ledarna i kyrkan hehu. Julmat, julklappslotteri osv, mysigt! plus att jag inte träffat de folket på ett tag, men vi får se om jag orkar, känner mig inte heelt frisk. Känns fortfarande som att jag sväljer taggtråd, får panik! :(

för alla som ville veta saknar jag ganska mycket folk,
speciellt alicia, andreas, nea & elin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0