en dagens.

Dagens humör: aaasbra! 
Dagens frisyr: slarvig tofs, ska straxx fixa det (a)
Dagens lunch: ngn aasvarm soppa som gjorde så jag brände tungan.. :(
Dagens vill ha: sommarlov!
Dagens vill ta bort: snö
Dagens dryck: kaffe såklart!
Dagens klädval: inget än, men tror det blir jeans och ngt linne!
Dagens person: alicia, saknad som fan också.
Dagens höjdpunkt: träffa de bästa ikväll 
Dagens låt: Grenade - Bruno Mars!
Dagens saknad: andreas, elin, nea, filippa, alicia, emeli och måånga mer!
Dagens random: idag var det en svamp på min choklad i min chokladkalander, det nii! :D

Kommentarer
Postat av: alicia.

jag saknar och älskar dig mest! <3

2010-12-14 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0