GOD JUL!

ojsh, lite seg på att uppdatera kaanske.. menmen, nu har jag jullov (fick det i onsdags) och det firade jag med att först gå och äta pizza med favvotjejerna (nea, elin, filippa & maria) dock fattades alicia, efter pizzan köpte vi de sista julklapparna och senare åkte jag hem och packade min väska till mormor och morfar där jag är nu. Åkte till min andreas på kvällen och stannade där tills igår morse.

Imorse fick jag godis i julstrumpan hehe, muums (a) längtar tills vi öppnar alla julklapparna, är fortfarande som ett litet barn på julafton. Har kikat runt bland juklklapparna och letat upp alla till mig och är nyfiken som baara den! Men innan vi ska öppna julklapparna ska vi äta, spela julklappsspel, kolla på kalle anka och lite annat. Så jag får hålla mig en liten stund till!

nu ska jag fixa en sak till mormor, lägger in ett inlägg imorgon eller kanske senare ikväll (: pösshaj!

Kommentarer
Postat av: alicia.

jag saknar dig

2010-12-27 @ 22:34:45
URL: http://baraenalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0