hehe, duktig på att blogga!

jag försöker faktist så gott jag kaaan! :( jag fick lite saker i julklapp, önskade mig ingenting direkt så man kan väl säga att jag fick bra saker haha, detta fick jag dåva;
- armband & örhängen
- pengar
- tröja
- smink
- godis
- kalender
- mjukisbyxor
- sminkkurs
- lotter (som jag inte vann på..)
- kaffekopp
- bok
vettefan om det var ngt mer, aja igår drog jag och alicia till sollebrunn och chillade med andreas och mattias tills imorse, med film, godis och massa kul. drog till stan och kollade rean, fick med mig två blusar, ett par trosor och massa armband hem! nu alldeles straxx ska jag sova, bjuder på en sleten bild, hehu godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0