HEJ!

är bara hemma en snabbis nu, ska alldeles straxx gå till bussen och åka ner till stan. Ska träffa emma, och jag har bestämt att vi ska fika - har inte druckit kaffe sen imorses.. dessutom så har jag maasssaa att berätta för henne hehu (a) AJA, iaf så ska det bli kul att träffa henne, hon är lite saknad om man säger så. 

skolan idag gick snabbt, bara chillat typ. Och sista timmen var vi på biblioteket i stan och hitta/diskuterade massa barnböcker osv, inge jobbigt alls! :D men sen när jag, sara och pernilla gick runt lite på stan innan min buss gick så hände lite kuliga saker HAHA, jag dog nästan..


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: lineja.

HAR DU NÅGON ANING OM HUR MYCKET JAG SAKNAR DIG?

2010-12-03 @ 20:19:55
URL: http://randomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0