onsdag 29 december

fick precis reda på att min älskling ligger och är sjukiiis, så krya på dig andreas! ♥ 
hoppas verkligen jag hinner träffa honom innan han dissar mig och sverige på lördag.. buhu :( 

planerna för idag var egentligen att jag skulle dra till sportlife och bränna lite fett, typ aaalllt julgodis som jag tryckt i mig hehe.. meen, jag kanske skjuter upp det till imorgon och träffar elin och ogge idag ist (a) saknar dom faktiskt och en dag är ju inte så mycket att skjuta upp det hehu. 

men hur jag än gör så måste jag göra mig iordning snaart, måste hoppa in i duschen och sen fixa mig - åh så jobbigt, orkar iiiinte! :( men jag måste och jag ska göra det, snart. 


ofixad tjej som nuuu ska hoppa in i duschen, hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0