sjukling

ligger i min säng och ska skriva klart om barnkonventionen, fryser som ett as även fast jag har täcke, filt och morgonrock på mig.. har halsbränna vilket gör att jag inte kan/har lust att göra det jag älskar mest - att ätaaaa! :(:( haha, känner att jag kräver att ngn ska tycka synd om mig, men det skiiter jag i! för jag tycker synd om mig själv haha..

ringde precis till tre och klagade på att det inte visas hur mycket sms som skickas (därav min skuld på 1500 kr från förra månaden..) men det var en trög liten jävel som jag fick snacka med så ah, det löste sig väl inte precis.. MENMEN, jag orkar inte tänka mer på det. Nu måste jag verkligen skriva klart min inlämningsuppgift och skicka den till min lärare, annars blir hon nog arg och hon kan bli aaarg..! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0