snart nytt år juu, hehu!

här kommer lite sammanfattning utav året som gått! :D


- gothiacup
gothiacup-veckan i göteborg är alltid lika kul, man träffar så sjukt mycket goa folk och hejar på sina kompisar då dem spelar cupen, hehu awesome!

- öis-matcher
alla öis-matcher jag varit på, kan inte ens räkna hur många det är, men alla är minst lika roliga. det är ju folket man går med som gör det mesta också!

- ängabodiscot
ängabodiscot vi hade med förra klassen, det var verkligen ngt utav det roligaste jag varit med om! allt var så jävla kul, go stämning och man fick typ en annan syn på vissa personer i klassen, det var helt sjukt roligt!

- tyskland
jag var i tyskland i två veckor i somras, visst det var jättekul vissa stunder och det är en resa jag kommer minnas osv. men det var på tok för lång tid ifrån alla mina underbara vänner, dom sista dagarna lipade jag av saknad till dom..

- min telefonräkning i november..
måste ju bara skriva det, håll på att spara till ngt, hade massa pengar (för att vara jag) sen försvann alla pågrund utav att jag var tvungen att betala en jävla räkning för att en tjänst i mobilen inte funkade och drog massa mer osv - det söög!

- min födelsedag
jag vet inte varför men på årets födelsedag mådde jag så bra, jag kände verkligen mig uppvaktad och fick saker jag önskade mig. allt kändes bara så bra! 

- sommarjobbet
mitt sommarjobb, med utvecklingsstörda fick mig att le heela tiden! man blev så glad utav dom så otroligt mysiga och söta personerna! hehu, det kändes inte som ngt jobb eftersom jag hade så kul :)

-gymnasiet
när jag började gymnasiet förändrades mycket, man "tappade kontakten" med många, eftersom man inte kom i samma klass/skola och såå. försöker snackas så mycket som möjligt med dem man vill fortsätta vara vän med eller hur man ska säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte förmedla denna gamla, men trevliga, tyska sång:

http://www.youtube.com/watch?v=pQno2cL0iWQ

Videon har jag fått av en Cp-skadad man jag har utbyte med på nätet.

Någon Live kontakt med funktionsnedsatta har jag inte, direkt, än i alla fall.

Lite “samman träffande” då att hamna i ett inlägg där det står att du arbetat med utvecklingsstörda / funktionsnedsatta efter en bloggsökning på "Tyskland".

2011-03-24 @ 13:21:51
Postat av: Anonym

Där under rubriken -gymnasiet har du återigen Slagit huvudet på spiken .



Att bevara vänskap är ett konststycke!

Livets olika skeden (pojk-/flickvän (I värsta fall kanske en lite för krävande sådan), flytt, utbildning/jobb, barn/familj) sätter prov och övning på vänskapen. Ibland är det också så att man funkar guld tillsammans i en uppgift t.ex. i skolan/jobbet, lumpen eller kanske i någon förening men när det gemensamma förvinner så märker man att det inte alls funkar tillsammans.

2011-04-05 @ 14:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0