alla härtans dag! :)

dagen tillbringades till en början med filippa, nea, elin & emeli. Snackade och kollade tv osv, mysmys! Vid typ halv två gick jag och emeli till stan och kollade lite, sen satte vi oss på thairesturangen och hade våran romantiska allahjärtansdagmiddag, mohaha :D den var mysig, trevligt, god och allt bra hahah ;d efter några timmar gick vi till torget och träffade emelis föräldrar och sen åkte vi hem till oss självaa. Nu ska jag la bara ta det lungt och ikväll ska jag sovaa, har knappt sovit i natt så kommer antagligen somna tidiigt. Hehhue. Meen tack för helgen tjejor!

bilder från dagen kommer in i detta inlägget lite senare, ikväll eller imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: memeliiiyngve :d

hahaa, fyy va gott, fast jag blev för mätt men det gör inget, pusspå't :d<3

2010-02-14 @ 19:45:51
Postat av: jonatan

Låter som du hade roligt;)

2010-02-14 @ 21:26:12
Postat av: malin

SV. haha, tack så mycket :D

Och samma här, kan sitta och plugga i fleeeera timmar, sedan lägger jag undan boken, läser ett mess och har glömt allt. Nej, fyfan, världen skulle vara bättre utan matte! :D

2010-02-14 @ 21:55:39
URL: http://malinpoulsen.blogg.se/
Postat av: tildaa

emelii; hehu, ska ni ätah hä? HAHAH, SÖT! du är brauu, tack för dagen! <3

jonatan; jakklart ;d

malin; absoluut, matte gör mig bara deprimerad ;(

2010-02-14 @ 22:08:01
URL: http://vildatildaa.blogg.se/
Postat av: Josie

Fin blogg:)

2010-02-15 @ 14:05:20
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0