åttonde februari.

idag i skolan har jag och emeli varit flummisar, hehu puss på't! den tråkiga skoldagen gjorde vi till en rolig ist, vi er best jauu. Efter skolan gick jag och annie till sportlife och var duktiga, sen solade vi liite och sen gick vi in på öb och köpte godis - dåligt samvete nu, haha ;( sen tog vi ängabobussen och annie hoppade av efter ett tag och jag åkte till terminaleeen, köpte nytt tätortskort och sen tog jag bussen hem. Åt lite granna och tääänkte plugga men det blev inget med det -.-'

imorgon äre nationella prov i svenska, läsförståelse och jag tror att det kommer gå bra. Det känns så :) men en sak som jag är skitsur för är att jag har pluggat in hela jävla europa men länder, huvudstäder och berg och shiet helt i onödan! vi ska ha ett geografiprov på tyyyp hela världen och idag märkte jag att vi inte skulle ha med europa! typ ganska så typiskt mig -.-'
men ah, nu ska jag duscha, läsa ondskan och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0