damp

Chnaa, just nu har jag litelite damp för dom som ville veta. För dom som vill veta ännu mer, liksom varför jag har damp så tänker jag skriva det nu, hehu. För det första så hatar jag kylan och all jävla snö som är överallt, den är bara ivägen och är inte bra nånstans :( Sen så har jag liiite damp på skolan (som vanligt), har ju geografiprov på typ hela världen nu på onsdag och jag kan inte ens hälften..mitt huvud kan inte få in mer o: sen så är det ju den där dumma ondskan, ska börja diskutera frågor om boken imorgon på svenskan och jag är fortfarande på sida 40 så det kommer inte gå så jättebra om jag inte läser ut boken idag vilket är nästan helt omöjligt för mig att göra.

En annan sak jag dampar över är att jag inte kunde köpa locktången idag, eftersom på internet stog det att den skulle kosta fyrahundra så mamma satte in det men sen i affären stog det femhundra så blev liite suris över det för jag har läängtat enda sen igår! ;(( men ah, köper den imorgon ist. (y'

Nu ska plugga en massa geografi och sen läsa i ondskan, åh vilken rolig kväll! - nääe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0