sanningaar!

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag är mörkrädd
- Jag är beroende av min mobil
- Jag biter på naglarna - tyvärr
- Jag äälskar att kolla på fotbollsmatcher
- Jag typ älskar musik (men vem gör inte det?)
- Jag vill bli mamma
- Nea & elins hus får mig att skratta

Sex sanningar om hur du var som liten:
- Jag "tålde" inte skämt
- Jag lärde mig simma väldigt sent
- Jag var typ ganska blyg
- Jag var lik min bror väldigt mycket eftersom folk trodde att jag och han var tvillingar ;o (han är två år äldre)
- Jag var sjukt envis
- Jag hade "trollhår" haha, tycker jag iaf x(

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
-
Just nu är jag mer kär än vad jag nånsin har varit

- Min första kärlek var eric, i ettan.
- Jag har bara varit riktigt kär två gånger
- Jag har typ bara haft ett seriöst fårhållande
- Jag är oskuld

Fyra sanningar om mitt familjeliv:

- Jag bråkar mer med mina föräldrar än med min bror
- Jag har varit nära på att rymma hemifrån flera gånger
- När jag blir stor ska jag bli världens bästa mamma, hihi
- kommer icke på ngt mer ><


Tre sanningar om mitt kompisliv:

- Jag har världens bästa kompisar
- Jag saknar många utav dom kompisarna jag umgicks med mer i sommras.
- Utan mina kompisar hade jag inte orkat leva

Två sanningar om min personlighet:

- Jag är nästan alltid flumm & oseriös
- Dom flesta tycker jag är blond & klantig och jaa, ibland kan jag väl hålla med om det -.-

En sanning om mej själv:
- Jag hatar mitt utseende


Kommentarer
Postat av: jonatan

hahaha nice;) då vet man/kvinna:P

2010-02-03 @ 21:21:31
Postat av: jonatan

hhahaha nice;) då vet man/kvinna! :P

2010-02-03 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0