en trött tilda

jag tror nog inte att jag har varit såhär trött på väldigt länge, haha ;o känner mig helt död! skolan var seg och ganska tråkig men över ganska fort ändå (y' efter skolan tog jag och annie bussen till maxi och köpte locktång och godis, haha (a' faaast, det heter nog vågtång när jag tänker efter haha :( MEN SKITSAMMA, ÄNTLIGEN HAR JAG DEN IAF! hehue, och snart ska jag grejja lite med den och såå men ska först skriva lite med söta folk på msn och plugga lite so inför imorgon. Har ju provet då.. .__. kommer faila totalt! för jag kan inte allt, min hjärna är to small för att få in allt det man ska kunna o: iallafaaaall, måste plugga liite mer nu och sen hoppa in i duschen så slänger in en bild på min kära våg/lock/blahblahvaddetnuärTÅNG och sen blire plugg, hehu puss!




lovelovelovelove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0