haltar igen ;((

hej :) jag skulle lägga in ett inlägg igår meen blogg.se cpade sönder och det gick inte att logga in på hela kvällen! :o men ah, kan berätta om gårdagen nu då ;d skolan var typ seg, hade nationellt prov i svenska och det gick bra förutom att jag inte hann klart allt. och jag blev skitsur! för den sista frågan var typ viktig och jag hade typ idéer till den -.-'' aja, finns inget att göra åt det för man får ju inte mer tid ;( resten av dagen var normal eller hur man ska säga, haha. Efter skolan gick jag hem, jag är duktig hehhue. Dagen hemma spenderade jag med att plugga och lyssna på musiik, och jag och emeli är bäst på att hitta sööta låtar på spotify, HAHA!

idag hade vi först klassråd där vi bland annat snackade lite om klasströjan vi ska beställa, blidde lite tjafs om vilket tryck så vi ska rösta om efter lovet ;) efter det hade vi idrott och vi fortsatte på badmintonturneringen från förra veckan och jag är grym, mohaha! jag kom tvåa (a' i slutet av lektionen sprang jag och alicia runt och helt plötsligt stannar hon och böjer sig ner för att ta sin tröja och det var inte jag med på så jag ramlar typ på henne faast ändå inte ;o haha, landar med högerfoten på ngt konstigt sätt och får skiitont så nu kan jag knappt gå :( jag blir så suur, det hade ju typ precis blivit bra och jag kunde ääntligen efter tre månader springa hyfsat bra och så händer detta, så jävla typiskt.

well, på so:n gick jag och alicia till skolsyster så fick nytt bandage och ngn gel på foten. Kändes bättre efter ett tag men nu gör det asont igen ;( när vi hade suttit där ett tag så kom vi på att vi hade tjugo minuter på oss att gå till alströmer för vi skulle kolla estettreornas show eller vad man ska kalla det. (den var icke så jättebra, men killarnas dans var söt! haha) iaf, vi gick till willys och köpte lite godis för vi hade inte hunnit äta ngt x( gick sen till alströmer och kom liite försent men what ever. Nu dricker jag kaffe och lyssnar på charlie bit my finger remix typ. Den är beroendeframkallande och ändå ganska bra, hahah (a' här kommer den;


Kommentarer
Postat av: alicia.

dumma mig :(( , förlåt seriöst, du måste kunna gå bra :(( , majs på dumma flumma :( haha men jag älskar dig, sry <3

2010-02-12 @ 22:48:42
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: tildaa

haha, men älskling det var inte ditt fel :) jag hatar dig inte, jag hatar min fot ;( MEN DEN ÄR TYYYP BRA NU! puss, jag älskar dig (L)

2010-02-13 @ 13:28:46
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0