hellue'

ahtja, tänkte bara skriva ett lite snabbt inlägg eftersom jag alldeles straxx tänkte lägga mig i soffan och kolla på tv och bara vila. Har en massa yrsel och lite huvudvärk så åkte hem från skolan idag vid kvart i tolv eller ngt. Tänkte egentligen inte gå till skolan men var tvungen att göra SO-provet och det gjorde jaag, gick asbra! (kändes det som iaf) kunde mer än vad jag trodde och det är ju ett plus ;dd direkt när jag kom hem åt jag lite granna och sen satte jag mig här, men ah..ska som sagt lägga mig i soffan nu så ni får en vacker bild på mig och min snea tumme,
och så hörs vi kaanske ikväll!


Kommentarer
Postat av: alicia.

mitt prov gick sääämst och jag var deppdeppdepp! :(( haha <3

2010-02-25 @ 17:01:33
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0