jag får damp på OS!

ville bara skriva några rader om hur sjukt mcyket jag hatar vinterOS! seriöst, det är det mest tråkigaste som nånsin sänds på tv och radio och allt vad det är. Det enda som är liite kul är hockeyn, men det är ju inte alls ofta. Det är alla dumma tråkiga skidor som tar upp all tid och förstör mitt liv just nu, haha .__. Dummadumma OS som är i typ ett halvår och som är på tv heela tiden! och bara för att mamma och pappa typ äger tven just nu under detta jävla OS så får man ju inte kolla på det man brukar kolla på. ÅH, VAD JAG HATAR DET! dampdampdaaaamp! var tvungen att skriva av mig lite och jag längtar så sjuuukt mycket tills det är över! =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelade basket som barn, innan tiden tog slut.

DÅ ute i förortskommunen http://www.haninge.se/ .

Fattar betydelsen av idrott för många Barn/ungdomar.

Tittar på VM/EM i ishoockey och ibland Fotboll (Heja Sverige, men Tyskland vinner!:) ).

I övrigt TOTALT ointresserad av idrott (Därför jag fatta nada vad ÖIS va).

2011-03-31 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0