jek er grimm!

jag är fanimej bääst på att skriva mohah! hade ju nationellt prov idag, jag skrev under rubriken "allt är möjligt!" men jag säger inte om vad jag skrev hehhu (6) hade prov från typ halv nio till halv tolv, plus tjugo minuters rast nånstans där imellan :) efter det hade vi lunch och sen NO som var kul faktist, haha =D sen musik och jag och annie spelade in våran hederliga torsdagsfilm ;) haha, nog den snyggaste vi har gjort! sen var skoldagen slut och jag var med nea, vi gick till donken och snackade och tjockade oss liite. Sen tog vi bussen till kyrkan och var ledaree  för småttingarna dåva, pyssel med kärleksgrejs och ah..det var la trevligt ;d

efter det tog jag bussen hem och skulle egentligen ha pluggat men jag är sämst på det så det blev ju inget med det :( ska iaf försöööka läsa lite i ondskan innan jag somnar och typ kolla lite på tyskaglosorna (65 stycken tills imorgon, omgomg) förresten, min fot är såå mycket bättre än igår fast den gör ju fortfarande ont men inte lika mycket som igår och jag tackar gudarna för det! haha, ska sova nu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0