lite ännu mer dålig uppdatering, haha :(

förlåt igen för att jag inte varit så aktiv här på bloggen, men i fredags pallade jag bara inte skriva ngt mer och sen igår var jag knappt hemma. Aja, såhär var min helg; gick ner till stan och träffade nea, elin, anton och oscar och vi gick till stan och kollade lite i affärer och träffade lite annat folk. Efter ett tag drog anton hem och jag, nea, elin och oscar gick och åt på grillspettet ;d efter det åkte oscar och vi andra gick och kolla lite i storken, sen kom john och vi drog hem till honom. Typ ba tog det lugnt och såå, vid halv sex åkte jag hem och åt och packade väskan och sen drog jag ner till stan igeen. Träffade nea, elin och john igen och vi gick och köpte godiiis, hehu (a' sen gick john hem och jag, nea och elin gick hem till tommy där det var en massa nice folk :) stannade där hela natten och ah, det var kul =) Idag har jag varit med nea, elin och alicia. tack för timmarna, haha ;dd loveyou.

just nu vet jag verkligen inte vad jag vill.
jag vet inte vad jag ska göra,
men jag älskar dig, hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0