måndagyes.

förlåtförlåt för att jag icke la in ngt inlägg igår som jag sa att jag skulle göra men jag orkade verkligen inte! :( var sjukt trött och ville bara sovaa, så gjorde det. haha ;( men igår hade jag en slappdag vilket var otroligt skönt, fick dock ingen matte gjort med läste fan över tio sidor ur ondskan (y' yeay me! hade en liten deal med mamma, haha den var såhääär; att om jag läste ondskan i tjugo minuter så skulle jag få baka kladdkaka. Vem nappar inte på det liksom?

jag bakade min kladdkaka och den blev extra god eftersom jag hade läst lite i världens tråkigaste bok för att få göra den, mohahehu (a' snackade skype hela kvällen, med en massa niiis folk ;dd vid halv elva eller ngt så duschade jag en snabbis och sen gick jag och la miig.

idag i skolan var jag och alicia helt cpskadade, haha :( ena stunden hatade vi varandra och typ slogs och skrek på varann och andra stunden var vi flumm som faen as usual typ. Haha, vi är knasbollar men ni gillar't! efter skolan drog jag till sportlife och tränade ett tag, sen gick jag till pressbyrån och köpte nötkräm (a' sen in på terminalen och träffade annie och jossan som jag satt och snacka med till min buss kom :) åkte hem och nu sitter jag här och sjuunger. mohaha!


hahaha, jag bjuder på den söööta bilden!

Kommentarer
Postat av: alicia.

HAHAHA, vi är bäst även om du suger på geografi.

2010-02-01 @ 20:15:29
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: tildaa

HAHA, det är ju du som suger på't :( <3

2010-02-01 @ 20:17:31
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0