om igårkväll & om idaag

godmorgon! =) gårkvällen var bra och den var såhäääär; träffade annie på terminalen vid åtta, vi gick till mcdonalds och typ direkt där så träffade vi hanna och josefine som vi satt och åt och snackade med :) några småkillar som ba "är ni fjortisar?" haha, men nejsh det är vi iinte (a' well, jag och annie tog niotåget och hoppade av i lerum, där träffade vi joakiim och satt och snackdade med han ett tag innan vi tåg nästa tåg hem ;d satt på terminalen och chillade i typ en halvtimme och sen tog dom bussen till annie och jag tog bussen hem, hehhu. När jag kom hem kollade jag liite på tv och sen snackade jag med min älskling i telen *: Tack för kvällen dåva :)

just nu så gör jag mig iordning, ska ner till stan och vara med nea, alicia & emelii :) det blir niice, hehue. Vi drar nog och kollar lite på en cup och checkar lite i affärer tyyp ;d aja, ska sminka mig färdigt och sen gå ner till stan och träffa nea tll att börja med, haha ;d pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0