SPORTLOV!

ääntligen lov! så sjuukt gött med lov nu va! o: skolan ar verkligen död på mig nu och ska bli så härligt med sovmorgnar hela nästa vecka :) måste dock plugga väldigt mycket på lovet vilket suuger, våra lärare sätter så mycket till vecka åtta och det är iinte snällt ;(( men ah, idag har jag haft en helt okejdag i skolan. Det gick bra på både slöjden och matten men sen efter lunch hade vi världens tråkigaste NOlektion. Jag menar det verkligen så sjukt träkig var den! Helt plötsligt kom jag på hur jävla tråkigt jag hade och jag höll på att somna, så var trött på tyskan sen också x( men dom dära 65 glosorna gick faktist bra även fast jag inte hade pluggat, haha :o JAG ÄR BÄST.

efter skolan gick jag till stan och träffa emma, vi gick och kollade lite i affärer och sen kom carro och var med oss liite granna ocksåå (: gick på stan en stund och sen gick carro hem och jag och emma tog trebussen hem till henne. Där åt vi, snackade, flummade osvosv. Vid sex började emmas träning och jag tog bussen till alingsås, sen bussen hem till mig. Åt och snackade ett tag med my parents, hehhu. Sen har jag bara suttit här och ska alldeles alldeles straxx nana! *:


söt bild, näee. men godnatt!

Kommentarer
Postat av: alicia.

hah,jag hatar skolan :((, du är siin du :D <3.

2010-02-12 @ 23:06:06
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0