tröttis jauu.

jag täänkte faktist lägga in ett inlägg igår men jag orkade inte ;( satt uppe typ asläng igår för skulle fixa ngn bloggsak men det funkade inte så fick damp och gick och la mig, men somnade inte förens typ två eller ngt så är tröttis idag -.-' vaknade med mobilen under magen (sover på mage, hehu) och med huvudvärk så hade tänkt att ta en alvedom snart ;d hade en supermysig dag igår med nea, emeli och aliciaa =))
tack för dagen, jag älskar er

Planerna för idag är att plugga lite so och sen ääntligen träffa min philip! :) men ska hoppa in i duschen nu och sen göra lite annat. Vi hörs, pusshaj!


alicia, jag & emeliii

Kommentarer
Postat av: maria

meee(L)matilad header. :D hehehe

ille bara säga att jagälskar din header, denär as skn ju, eller alltså, sköna färger och söta flickor. :D<3

2010-02-08 @ 00:45:03
URL: http://snyggbabian.blogg.se/
Postat av: alicia.

tack för dagen :dd, den var bäst :D maha älskar dig (L)

2010-02-08 @ 19:23:59
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0