tyyp insnöad.. :|

hejsaan, jag sitter i mitt rum nu dåva och om jag kollar ut så är det snö upp till typ halva fönstret o: eller okej, inte halva, meeen lite utav fönstret iaf och det är långt ifrån bra! jag hatarhatarhatar snöön! :( jag tänker minsann iinte ut idag, blä säger jag bara. Får stanna hemma och plugga eller ngt såånt, är la ganska bra ändå antar jag. ;o

den här dagen är har varit seg, är seg och kommer nog förbli väldig seg -.-' ikväll blir det la att checka melodifestivalen med familjen och ah, får se om det är ngt bra ;d men nu ska jag vara duktig och diska för att mamma bad mig och jag känner mig lite snällare idag än vanligt ;) hehu, puss på't! antar jag. Well, bilden som kommer här nedanför lägger jag in bara för att jag saknar sommaren och mitt cupcakeslinne som nu är ituklippt.. :(


bara för att mitt ansikte såg cp ut

Kommentarer
Postat av: jennifäär :D

haru klippt sönder linnet? :O <3

2010-02-20 @ 17:00:14
URL: http://jennifeet.blogg.se/
Postat av: tildaa

nej, men när jag blev påkörd så hade jag det på mig och på sjukhuset klippte dom ju av mig kläderna -.-' dom är onda, det var ju mitt favvolinne :( <3

2010-02-20 @ 17:50:54
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0