puss på dagen, hehu.

halluee, sitter här och tjockar mig liite med festiis och nötkräm, hihi (a' skoldagen idag började med en timme svenska där vi typ gick igenom lite om nationella proven - gaash vad jag inte vill ha dom! aja, efter svenskan var det idrott och det var ngn hinderbana som jag icke kunde vara med på (pågrund av min fot som tyvärr inte är heelt bra =() så jag och alicia spelade pingiis ist, det var nis ;d sen typ väärldens längsta so, geografiskit -.-' faast, denna gången kom jag och alicia myycket bättre överens ;) sen var det lunch och jag och alicia åt som älgar (om dom nu äter mycket) haha, seriöst vi åt fyra hamburgare var! vi er tjukka! <3 sen var det matte och engelska som faktist var ganska okej, sen vid två slutade vi (y'

jag och alicia drog till stan, kollade i affärer och jag hittade en tröja och ett par leggings på wani (y' blev dock kär i en annan tröja också så stog där i minst en halvtimme och panikade över vilken tröja jag skulle köpa -.-' som det brukar se ut när jag är och provar kläder ;( efter stan så gick vi till donken och där träffade vi sandra och carro så vi satt och åt och snackade med dom :) sen vid typ kvart i fem så gick vi till öb och jag insåg att man kan köpa nötkräm 6-pack där för tolv kronor! på pressbyrån där jag brukar köpa det får man fyra stycken för tolv kronor, SÅÅ FATTA VILKET FYND, HAHA! (a'

har suttit och skrivit på detta inlägget lite då och då nu i typ..jättelänge o: aja, haha nu har jag precis duschat och typ smörjer in benen osvosv. Ska fortsätta snackka men folket på msn och sjunga med i musiken ;dd tack för dagen alicia,
do er micket bra åh jak elskar dig! puss


mina köp todaaay.

Kommentarer
Postat av: alicia.

haha , du var skiit jubbiig när du skulle bestämma dig juuu :dd, men jag tycker om dig ändå :D , haha , men tack för dagen du är bäst, jag älskar dig.

2010-02-02 @ 22:08:04
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: linea.

sina köp :D<3

särskilt nötis :D

2010-02-03 @ 14:27:51
URL: http://randomlinnea.blogg.se/
Postat av: iak

ko

2010-02-07 @ 10:41:41
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0