sportlovet är sluut.

äääntligen har jag övertalat mamma att köpa en locktång till miig! hehu (a' är lite glad för det jau, men är inte alls lika glad när jag tänker på skuulan. Fyfan vad jag hatar den, allt dumt so-plugg som jag får dampet på och den där äckligt deprimerande boken ondskan som jag har läst 40 av typ 300 sidor i .__. jag vill inte tillbaka till skolaan.

Idag träffad ejag alicia på donken vid typ tjugo över två. Sjuukt jobbigt att ta sig ner dit, var en massamassa snö och man halkade runt och fick gå en massa omvägar o: tog aslång tid att gå och sen så var det ju typ jättekallt så höll på att dö av det också, haha. iaf, jag och alicia satt på mcd och snackade några timmar och det var niice =) senare kom hennes lillasyster, deras syrra och hennes pojkvän i en bil och körde hem mig och ah, sen har jag bara ätit lite oooch suttit här och nördat mig. - lite nice ändå.

Kommentarer
Postat av: alicia.

tack för dagen sötan, du är ganska braaaaa =d <3

2010-02-23 @ 16:18:07
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0