'den tredje februari

halluue bitches! mohaha (a' jag kan egentligen inte skriva meen jag gör det ändå, pluggar en massa nu för vi har typ asmycket i skolan nu :( so, svenska, matte, no osvosv - det dödar mig lite jauu. Idag i skolan har jag varit knasiig, sjukt trött och flummig. Tjock har jag också varit, för på rasten drog jag, alicia och emeli och ååt pizza hehue *: men jag älskar att vara tjock och jag skulle aldrig byta det emot nått! ellerhur alicia? ;) slutade lite efter tre och tog sedan bussen till stationen med annie och johanna, sen tog jag bussen hem till mig och drack kaffe ;d efter ngn halvtimme eller så kom pappa hem och då tvinga han mig att skotta o: aja, jag är duktig och gjorde det och det blev asfint, maha!

skulle egentligen på taizéåterträff men när jag gjorde iordning mig så kom jag på att jag hade massa plugg så det blidde ingen återträff ;( har suttit och pluggat på seterra aaaslänge nu, har ju prov på hela världen, typ över tvåhundra saker vi ska kunna - uunderbart -.-' ska börja med matten alldeles straxx eftersom jag har prov på fredag och jag mååste klara det såå puss!

Kommentarer
Postat av: jonatan

Asså hur kan du äta pizza, det är ju as "gott" NOT ;)

2010-02-03 @ 21:06:56
Postat av: Malin

Vem har gjort bilden högst upp? :) Jätte fin verkligen! <3

2010-02-04 @ 18:53:18
URL: http://malin6666.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0