drar ut snart, hehue

chnaa, min dag lite kort tyyp;
slöjd - skippade klänningen och började på pjamasjacka eller ngt,
haha vg/mvg uppgift (y'
matte - prov, fick 17/20 =D är fan stolt, hehhu (a'
lunch - åt liite potatisgratäng sen köpte jag toast, mohaha.
NO - världens tråkigaste och segaste lektion! jag typ somnade.
tyska - slappt vid datorn, gjorde inte så mycket.

efter skolan drog jag och annie och tränade, nisnis (y' tog halvfyrabussen till terminalen och sen fyrabussaen hem och åt osvosv. Har suttit här ett tag nu och snart ska jag ner till stan och träffa anniepannie, ska chilla lite på donken innan vi drar till lerum och träffar henns pojkvän och hans kompis, hehue :) ska både bli trevligt och iinte trevligt, HAHA! ;( kommer hem runt elva så får se om jag lägger in ngt inlägg då eller så,
puss så länge iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0