100114

Godmorgon! skippade skolan idag, kändes som om jag skulle svimma när jag gick upp ur sängen imorse. Och samma sak igår kväll när jag skulle sova "/ sjukt obehagligt så mamma sjukanmälde mig idag och jag sov några timmar till (y' satte mig här vid datrorn direkt när jag vaknade, hehhu. Men ska nog äta ngt snaart :)

gårdagen;
skola från 8.10 till 15.15 -.-' började med en låång och tråkig informationgrej om kabarén. Sen idrott som var kul, vi spelade badminton ;dd lektionerna under dagen var tråkiga men gick ändå ganska fort vilket var bra ;) jag, emeli och alicia tjockade oss med pizza på långa rasten (a' på pizzerian träffade vi eriiik :D på arbetspasset började jag läsa ondskan som alla i klassen ska göra -.-' så sjuukt tråkig! har dock bara läst några få sidor men det skrivs ju bara om typ bråk. Jag kommer iinte klara av att läsa den boken .__. efter skolan drog jag till stan och träffade emma och nea, vi gick till mcdonalds och satt och snackade några timmar och sen åkte vi hem ;d
haha, tack för dagen

slänger in lite bra låtar här nedanför!







bara några av favvoriterna nu, men lyssna!

Kommentarer
Postat av: alicia.

PIZZA ÄR GOTT,

OCH SOM SAGT SÅ: JAG ÄLSKAR ATT VARA TJOCK, JAG SKULLE ALDRIG BYTA DET MOT NÅTT. MOHAHAHAHA ! <3

2010-01-17 @ 22:03:51
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: maria

jag kommer i håg i taizé när jag visade dig den låten, alltså "harder than you know-escape the fathe". <3

2010-01-20 @ 19:33:01
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0