ääntligen fredag!

tjenaaaa, skolan idag gick snabbt som faen (y' slöjd istället för hemkunskap denna terminen dåva, jag & alicia ska göra likadana klänningar haha ;d och dom kommer bli bääst :D efter slöjden var det matte, gick superbra faktist. På no:n var jag och alicia flumm, som alltid. Haha, seriöst..på alla fredagsNOlektioner är vi aaasflumm x) och tyskan idag var seg men ändå helt okej (:

efter skolan åkte jag med elin, oscar och anton till maxi och jag köpte läppsyyyl *: sen efter det drog jag och elin till stan och kollade lite. Vid typ fem skulle elin träffa richard och jag skulle gå till terminalen och vänta på henne >< tänkte gå och köpa lite nötkräm innan, hehhuee (a' men typ precis utanför pressbyrån så var det ashalt och rätt som det var så låg tilda på backen -.-' nu kan jag knappt röra min vänstra arm och har ont i ryggen, handen, rumpan osv. - SÅ TYPISKT MIG!

vid sex ungefär kom elin och vi satt och snackade en halvtimme och sen tog jag bussen hem till mig, åt och såånt. Nu alldeles straxx ska jag antagligen sätta mig och glo på ngn film och sedan sova :) ni får ha det bra och så hörs vi imorgon! slänger in ngn bild eller så imorgon, jag lovar. hih (a'

Kommentarer
Postat av: alicia.

vi ska göra våra drömklänningar ! ;d

alicia+matilda på nolektionerna på fredag = FLUUM!

men jag älskar dig, du är en av dom bästa jag har. <3

2010-01-17 @ 22:01:38
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: linejaaa.

2010-01-22 @ 19:11:39
Postat av: linejaa.

HAHAHAHA, det är så jääävla typiskt dig va?

hahaha, bara du som gör sånna söta saker som att ramla utanför pressbyrån eller snubbla på vita streck på gatan :D<3

2010-01-22 @ 19:13:38
Postat av: tildaa

alicia, du är suuuperbra och jag älskar dig sjukt mycket och kommer aldrig lämna dig! <3



HAHA, NEA! VAR DU TVUNGEN ATT SKRIVA DETDÄR OM VITA STRÄCK? HAHAH, DET ÄR LITE FÖÖÖÖR PINSAMT ATT TA UPP TYCKER JAG! jag saknar dig massvis :((L)

2010-01-22 @ 19:24:03
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0