dagen idag, maha!

skola från tio till halv ett idaag - har sorterat kläder, rekvesita (eller vafan det heter) och lagt ner det i kabaréförådet osv. Vi har även fikat liite och sen vare slut ;dd Efter skolan tog jag bussen med annie till terminalen och satt där och snackade lite granna, sen träffade vi annies mamma och gick till café viola och fikade ^^ blev en kaffe latte och en ostmacka för min del *: (nyttig juue (y') efter fikat så gick vi till gina och provade lite kläder och sen kom emma så jag övergav annie och hennes mamma och gick med emma till donken haha (a'

köpte en glass och satt och snackade där ett tag,
tog halv fyra bussen hem och sen har jag bara typ tagit det lugnt och ätit och sååå =) men är sjuukt trött så orkar inte göra ngt annat än att sitta här och nörda mig ;d och det tänker jag göra resten utav kvällen också! mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0