artonde januari.

chnaa! just nu är jag superglad! :') asså, jag menar inte just nu för stunden, utan liksom..just nu i livet typ ;d hehhu, det känns underbaart. Idag hade jag ingen sovmorgon som jag brukar ha på måndagar, det sög. Men anledningen till det var ju för att vi har kabaréveckor nu i två veckor. Sjukt segt men ändå niis att slippa lektioner och inte ha så mycket att göra på dagarna. Dock inte lika niis att vara i skolan från 8.10 till 15.20 vaaarje dag -.-'

hade ytyp inget att göra idag, övade på två saker och sen visade jag upp det i aulan. Sen satt jag med annie och snackade resten av dagen (: mysmys. Jag, annie och alicia skulle gå till lidl på rasten och på vägen dit ramlade jag i snön och jag började blöda på mina fingrar..haha ;( jag är typ..klantig har jag kommit på.

efter skolan idag tog jag ängabobussen med folket och åkte runt ett varv och sen när jag var på terminalen tog jag fyrabussen hem till mig, hehhu. Gjorde kaffe och satte mig vid tven och glodde ngn timme eller så. Sen så småningom hamnade jag här, sen ska jag fortsätta läsa ondskan som är sååhääääär rolig, verkligen -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0