chnaa.

vaknade imorse av larmet på mobilen, hatar att vakna ;( vill bara sovasovasova på morgonen! men tyvärr så går ju inte det..
Hade fått världens sötaste sms av philip, du är bäst ♥

idag tyckte jag faktist att frukosten var god, brukar inte ha ngn matlust på morgonen så trycker oftast i mig äckliga mackor varje morgon. Men jag har kommit på hur jag ska göra för att tycka om frukosten mer. Hemma har vi ngt som jag har lärt mig heter rubenkraut (stavning?), det är en tysk slags sockersirap typ. haha ;o Min morfar är tysk så han har visat mig det typ, och jag älskar det verkligen. Brukar få en burk varje gång jag fyller år (a' men iaf, om jag tar det på mackan så blire mycket bättre =DD asså, det finns ju massa andra pålägg jag typ älskar men är absolut inte sugen på ngnting på morgonen ;s men känner mig rätt så duktig nu när jag kommit på detta (a' bild på min räddning kommer här nedanfööör *:



idag orkade jag inte med hela skoldagen för den var så sjukt seg :( tog ett-bussen hem och har bara tagit det lugnt med kaffe vid datorn några timmaar (y' alicia hjälpte mig att fixa lite med bloggen så nu ser den lite trevligare ut, hehhu :) tack hjärtat, du är faktist ganska så mycket bra =)) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så lite så ;d

jag älskar dig :dd <3.

2010-01-21 @ 21:05:14
Postat av: linejaa.

jag vill smaka :9

mahaha :D<3

2010-01-22 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0