tröttis men glad ändå, hihi.

asså, jag är typ såhääääääääääääääääääär trött :( för jag har övat på den dära dumma kabarén hela dagen idag igen, segt jauu. Började tio över åtta och slutade typ tre -.-' men ah, det gick väl bra idag :) när vi slutade tog jag bussen till terminalen med annie, nea & elin. Sen bussen hem till miiig. När jag var kom hem insåg jag att jag inte hade ngn nyckel med mig, hade lagt den i min sminkväska haha, jag är cpcpcp. Jag ringde mamma men hon skulle inte komma hem förens om en timme och det låg ingen extranyckel nånstans ute så ringde jonatan och skulle kolla när han kom men han hade inte på sin mobil -.-' och jag orkade inte gå till pappas jobb så satte mig på trappan och väntade på att bussen skulle komma, om typ tjugo minuter >< jag satt och hatade mig själv för att jag hade lagt mina nycklar med sminket tills jag kom på att jag hade sminket i väskan, alltså hade jag nycklarna där också. Ibland är jag bara för dum .__.

aja, när jag kom in så gjorde jag lite kaffe och sen satte jag mig här (y' sitter och sjunger med i låtarna som spelas och chattar med söta personer på msn, hihi. Har inga planer för dagen förutom att ta det lugnt bah. Tänkte åka och träna men jag orkar verkligen inte det o: min förkylning typ dödar mig och ah, är bara trött .__.

imorgon är det första kabaréföreställningen, vi har två stycken faktist ;o först på dagen för alla på skolan som inte är med och alla sexorna i alingsås. Sen på kvällen för dom som har köpt biljetter dit, haha ;d aja, det ska bli grymt kul iaf! :) SEN EN TILL SAK SOM ÄR BRA; på posten idag kom det ett nytt såntdära modem eller vad det heter ;o där det kommer internet ifrån..? hoppas ni fattar, iaf detta kan man vara inne på internet på flera datorer samtidigt. För just nu har vi bara så man kan vara inne en åt gången och det suuuger!

vi hade ett där man kunde vara ute på internet flera samtidigt men sen köpte vi ett nytt där man inte kunde det? ;s fattar inte varför, mamma & pappa är knasiga. Aja, såg att det råkade bli ett lite långt inlägg men det får ni leva med!
lägger in en bild från förra årets kabaré på mig och min pingvin juliiaa *:



Kommentarer
Postat av: nea

söta :D<3

2010-01-25 @ 20:00:11
URL: http://randomlinnea.blogg.se/
Postat av: Angelica

Söta!! (: <3

2010-01-31 @ 00:17:47
URL: http://angelicaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0