felåååt.

förlåtförlåt för dåligt blggande men jag kan säga så att jag har inte vart på världens blogghumör :(
har varit stressad osv. men kan ju berätta mina senaste dagar;

torsdag;
hade en slappdag hemma, gick upp sent och gjorde typ ingenting utan bara satt vid datorn och tven och såå :) ganska skönt ändå. (y'

fredag;
träffade nea & alicia i stan, vi gick till mcdonalds och satt och snackade där ett tag. Sen drog vi hem till alicia och flummade, elin kom och vi snackade och tog kort och sååå ((: vid typ nio gick jag och elin till stan igen, vi köpte varsin pucko (<3<3<3) och satte oss på terminalen och snacka ett tag. Sen gick vi hem till mig, och denna natten blev helt olik alla andra. Tack för att du finns elin, du fick mig på bättre tankar och du gav mig flera skratt. jag älskar dig otroligt mycket

idag;
träffade elin, oscar och anton imorse. En pommes, ett glas vatten och sen lite av elins chokladflingor blev min frukost idag. haha ;( åkte till gymmet och var där två timmar typ, härligt att träna faktist! har saknat det ;d tog några minuter på rullbandet också så nu har jag ont i foten igen, haha bra matilda -.-' åkte hem vid typ fem och åt mat och sen har jag la bara typ suttit här och städat lite granna. det var min dag, helt okej. hade faktist tänkt att gå och lägga mig nu. Ni får en aaassnygg bild sen igår (y' dock bara på mig, alicia och nea men vi vet att elin var med oss den dagen ändåå *: pusshaj!



är man snygg så är man..

Kommentarer
Postat av: alicia,

snyggast bild också ! :D haha <3

2010-01-11 @ 22:47:26
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/
Postat av: nea.

ja, är man snygg så är man.

men man behöver ju inte lägga ut fula bilder på linnea för det -.-

jag älskar dig :D<3

2010-01-20 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0