fredagkväll.

snackar skype med nea & backman nu, trevligttrevligt =) idag efter skolan stannade jag och alicia i skolan och och dansade dansmatta, vi är grymmast! ;dd efter ett tag gick vi till blå kiosken och köpte mat, gick hem till alicia och satte oss vid datorn och kollade lite, snackade osv. Mamma kom och hämtade mig typ sex, sen åkte vi hem och åt tacooos (a' sen så har jag som sagt snackat skype och typ chattar med folk, tagit det lugnt jauu.

för er som ville veta så har jag fått hosta, inte kul alls. Den första kabaréföreställningen är ju på tisdag och jag vill inte vara sjuk då juu :( men ah, hoppas det blir bättre nu i helgen. Ska nog stänga ner nu, pussaar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0