godmorgon jauuu.

halluue! hann inte blogga igår eftersom jag hade kabaré typ hela dagen. Hade första föreställningen vid tolv, för alla på skolan som inte är med i kjabarén och för sexorna i alingsås. Det gick faktist bra :) vid halv fyra åkte jag och emeli hem till mig och flummade och åt lite grannaa. Sen lite över sex skjutsade mamma oss till maxi och på vägen dit hämtade vi alicia också (y' vi gick in och köpte lite gottgott att ha till kvällen, hihi (a' det blev en liter pucko och en påse gott&blandat för min del, hehhuu. Dom här kabarékvällarna överlever man fan inte utan godis o:

vid sex var vi på plats på alströmer, laddade ibför kvällens föreställning som gick superbra =D hehu, kabarén är sjukt kul, men det var mycket roligare förra året faktist "/ men ah what eveer! :D nu sitter jag här och cpar mig framför camen, haha! jag är ganska ful ibland :) dricker min älskade pucko och här får ni en jättesöt och osminkad cambild på mig och puckon (a'


Kommentarer
Postat av: nea.

har du bärbar data? :D ♥

2010-01-27 @ 16:00:00
URL: http://randomlinnea.blogg.se/
Postat av: tildaa

yes :D vi köpte en nu i veckan (y' <3

2010-01-27 @ 23:43:40
URL: http://vildatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0