hej tråkigt inlägg.

dagen;
en slapp kabarédag idag ocksåå, hade liite övningar och när jag inte hade det så gick jag runt med kompisar ;d slutade typ tjugo över tre och då tog jag och annie bussen till maxi och sen gick vi till sportlife. Tränade ett tag och sen åkte jag med halv sju bussen till terminalen och sen sjubussen hem till mig ;dd
OCH TYP ALLDELES NYSS ÅT JAG SEMLA, MUMS! <3<3<3

förlåt för typ aaastråkigt inlägg men är tröttis och har litelite tid till att blogga just idag :( PUSSHAJ!

Kommentarer
Postat av: maria

matilda, förut va jag med kompisar VERENDA dag. nu när perilla har vart borta så har jag åkt hem direkt efter skolan 3-4 dagar i veckan? och mina andra kompisar kommer inte alls i andra hand. jag vet mycket väl vad jag håller på med och sysslar med. och jag vet själv om jag tar mina andra kompisar i andra hand. så som det är nu är inget nytt. man har perioder med alla sina kompisar? förut va jag med linnea mkt, sen alicia, det är så det är. man tröttnar efter för mkt. så jag får intevara med pernilla längre bara för att hon är min bästa vän och för att hon gör mig lycklig? det är klart att mina andra kompisar också gör det. men från början tror jag att det här startas av avensjuka. nu säger jag inte det här för att vara lak, jag säger bara som det är! :) men jag älskar dig, det ska du veta, och du är verkligen en av dom få jag litar på till 100 %. <3

2010-01-20 @ 15:46:11
URL: http://snyggbabian.blogg.se/
Postat av: maria

oj, ah, det skulle stå SV:""vad har jag liksom gjort på dagarna, ne typ ingenting?" - du har ju varit med dina andra kompisar, duvet dom som alltid kommer i andra hand?

känns som om vi kommer bli bortglömda totalt nu när pernilla har kommit hem igen, skriver inte detta för att vara elak eller så. Skriver bara hur det äär :) <3" innan, glömde. <3

2010-01-20 @ 15:50:05
URL: http://snyggbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0