helgen typ, hehue.

Sitter och lyssnar på musik och chattar med söta personer nuu ;d kom hem för ett tag sen, har haft en superbra dag & helg! idag åkte jag ner till stan vid typ ett, träffade nea, elin & alicia. Vi gick på stan och kollade lite, jag köpte en tröja på gina (y' sen drog vi till mcdonalds och tjockade oss med maat *: efter en stund gick jag till stationen för skulle med fyratåget. Tjugo i fem träffade jag philip i gbg och vi satte oss och snackade och myste lite på en bääänk tills han gick på tåget, buhu. Jag saknar honom redan och för alla som vill veta så är jag kär.

tog tjugo över sex tåget hem och sen gick jag hem, snackade med emeli hela vägen (y' och när jag går där så ser jag en skugga i marken som springer bakom mig och så kommer den aaasnära och jag trodde seriöst att det var ngn som skulle våldta mig eller ngt. Så jag skriker men "våldtäcksmannen" var en tjej som var ute och joggade -.-' jag ba "waaaaaah! fyfan vad rädd jag blev!" hon ba "oooj! förlåt!" haha, cpcpcp :(

nu ska jag stänga ner, tvätta håret och sova så smått (a'
tack för helgen philip, nea, elin & alicia. löv ju!

Kommentarer
Postat av: alicia.

tack för helgen gumman ;d

och är så sjukt glad för din skull, hoppas det kan hålla sig länge nu mellan dig och philip, loveu <3

2010-01-17 @ 21:57:30
URL: http://endastaliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0