hemma och pigg!

hej :) kom hem för ett tag sen och nu sitter jag och dricker pucko, igen haha :(
jag kommer bli tjock utav all pucko jag dricker :|
hade kabaréföreställning ikväll igen och det gick bra tror jag ;d När jag och alicia inte skulle vara på scen förens om en timme eller ngt så sprang vi till ica och köpte chips och pucko, mohaha (a' det var aaskallt! jag sprang liksom i leggings och tunika - jag dog liite grannaa. Men ah, efter kabarén hämtade mamma mig och här hemma har jag typ bara chillat vid datooorn (y'

ska nog lägga mig straxx, men är inte särskilt trött fast jag tror nog att jag är det ändå ;o haha, för nu är det tredje gången jag skriver detta inlägget eftersom jag utav ngn anledning kryssar fönstret heela tiden -.-'
aja, det är säkert bra att komma i säng snart ;d börjar inte förens sex på kvällen imorgon heller så kan ju sova nästan hur länge jag vill imorgon (y' underbaaart! *:
sen så saknar jag philip typ ganska så jättemycket faktist :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0